Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

måndag, juli 10, 2006

Working class sugar dADDY LOSER!

Jag vill inte vara en sån där som "jobbar hela tiden". Men om jag ska kunna vara sugardaddy åt alla omkring mig måste jag ju jobba? Jesper igår när hon hälsade på mig på jobbet: "Ge mig en tjuga, jag har inte ätit något idag". Klart tjejen ska ha en husvagn liksom.

Jag har planerat en picknick imorgon vid midnatt. Jag hoppas att det inte regnar eftersom inomhuspicknickar oftast bara slutar med att endel ser på TV och endel börjar kasta saker. I know that.

När jag var ung brukade jag ha ensampicknick på vårt vardagsrumsgolv. Jag drack o'boy ur min lillasjöjungfruntermos. Det var kul.

Igår ljög jag och både jag och han som jag ljög för visste att jag ljög eftersom han är den enda jag inte kan ljuga för. Ändå ljög jag. Och han blev ledsen. Och jag blev ledsen. Det var dumt. Jag ångrar det. Just att han inte sa: "Andysan, du ljuger". Utan bara "Okej, jag fattar". Det var värst. Han visste at jag visste att han visste att jag ljög. (Hängde ni med där?). Jag är ett as.

Och nu ska jag jobba. Jag hoppas att det komme några roliga dudes som vill prata eller spela för mig så att min tid går lite fortare.

Min nästa inlägg ska handla om tiden tror jag. Tills dess, so long!

(Jag har namnsdag idag btw, fick sms från en som jag aldrig snackar med nowadays. Kul att han engagerade sig höhö)

/lou