Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

onsdag, augusti 30, 2006

försvarstal

Hej koncentration och höstlöv. Hej äntligen slipper vi kisa mot ljuset och visst blir det skönt. Hej karlavagnen och hej universitetet. Hej vetenskapsteori och hej nya vänner att dricka kaffe med på tiorasten. Hej blod som faktiskt rör sig genom artärerna. Hej Riga vi ska ligga med varandra varje dag. Hej Aristoteles och hej fenicier. Hej Ludwig Wittgenstein och hälsa din bildteori. Hej fokus och skärpa. Hej fotografiskt minne och hej post its. Hej kvällsbio och sköljd frostluft. Hej andning. Hej snygga cigarettröksformationer. Hej halsduk. Hej vantar i år ska jag inte tappa er. Hej nya lärare. Hej skolbiblioteket som jag kommer att gå vilse i. Hej prettoskallar ni har ingenting mot mig. Hej efterlängtade helg. Hej måndagmorgon det är bara att bita ihop och du älskar det. Hej kärlek. Hej kyssar i nacken. Hej nattklubb. Hej indiedans. Hej rökruta. Hej dj. Hej gitarrplock och hej ackordföljd. Hej piano. Hej Pathétique. Hej förälskelse jag vill ringa dig hela tiden men jag försöker hålla mig lugn. Hej skolkorridor. Hej seminarium du gör mig nervös. Hej stjärnklart. Hej busshållplats. Hej vi ses god natt.

/a

2 Comments:

  • At 2:00 em, Blogger padam padam said…

    men det spelar ingen roll, ALLT det som du räknar upp är tusen gånger roligare när det är 30 grader varmt och soligt! Det är själva hösten som gör det, som drar ner allt i skiten, DET ASET!

    /j

     
  • At 2:04 em, Blogger padam padam said…

    ja, tom vantar och frostluft är bättre i 30 graders värme damn it.

    alltså skolbiblioteket, jag hittar inte där alls, det är enormt och jävligt. Försökte leta upp en bok som heter Pervers? och handlar om udda sex, i datorn såg jag att den fanns på nån hylla som var helt omöjlig att hitta och inte fan tänker jag fråga biblotekarien om hjälp att hitta pervoboken. Du får hjälpa mig istället.
    /j

     

Skicka en kommentar

<< Home