Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

måndag, augusti 14, 2006

prick

Jag har på mig en prickig klänning som tydligen är en succé eftersom jag inom loppet av tio minuter har blivit antastad av två killar. Den första kom fram när jag pratade i mobiltelefon med min syrra och han sa "Tjeeena tjejen" och jag svarade "Jag pratar i telefon" som om jag aldrig gjort annat. Den andre försökte bjuda mig på Milky Way. Jag vet inte om jag ska skratta eller gråta. Hur som helst. Jag har typ fixat internet nu. Eller, vi får det om några veckor. Jag försöker hålla ut. Fast nu ljög jag. Jag har inte fixat någonting. Jag har ringt min syster och sagt HJÄÄÄÄLP och sen har hon fixat det åt mig. Typ. Jag är så vuxen.

/lou med kinasko

btw. jag är också sugen på att göra det där vilken-kändis-är-du-lik men jag vågar inte. Tänk om det blir Kevin bacon? Allt annat än Christina Ricci och Helena Bonham Carter är dåligt. Trist.

/lou igen

2 Comments:

  • At 3:32 em, Blogger A & K said…

    hundra spänn på att du katchingar Audrey Tautou! testa.

    /a.

     
  • At 8:56 em, Anonymous Anonym said…

    Själv blev man jämförd med Kevin Bacon och Rob Lowe, så det kan inte bli mycket värre...

     

Skicka en kommentar

<< Home