Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

onsdag, november 29, 2006

och så gick vi ut igen

Oh yes det här är en sån där fylleblogg, du vet det man skriver när man kommer hem mol allena och har vart ute en massa. Så, först ljungrens på götgatsbacken och sen nada. Typ en triljon miljon öl. Jag har gått över till bara öl för då kommer jag förhoppningsvis inte hamna full bortom mitt sinne i skarpnäck. Jag tror att det är det som kallas mognad. Och Ina har klippt mig! Hon är himla bra, så här blev det:







Efter några glas vin (det räknas inte om det är hemma) så svidade jag upp mig:





Såååå rätt fint hm? Jag gillar det. Och nu... nu tror jag att jag ska koka mig ett ägg. MmmMMmmh! ett redigt ägg. För vi har nog inget bröd. Men ägg! Det har jag. Det är fördelen med att leva med veganer. Ingen snor mitt ägg. So, ägg forever, if you don´t mind.

/j

4 Comments:

  • At 5:56 fm, Anonymous Anonym said…

    åh va fin frillan blev!
    ska färga mitt nästa vecka? när bli det latte för oss? latte, latte, latte!

     
  • At 5:56 fm, Anonymous Anonym said…

    haha, det var inte menat som en fråga att jag ska färga nästa vecka, it's a fact.

     
  • At 12:14 em, Anonymous Anonym said…

    Ser fint ut, J, lite Roman Holiday-style. Ni har en fin blogg tillsammans också. Hamnade här via Det ljuva livet, men jag gillar er bättre. Ni är smått briljanta. Tror jag hänger kvar en stund.

     
  • At 4:02 em, Blogger padam padam said…

    ewo: ina ska färga mig med, snart hoppas jag. Fika anytime! Nu? Imorgon? Är ledig imorgon, när kan du?

    alexander: tackar, du är hemskt välkommen att hänga kvar, jag skulle till och med bli förolämpad om du gick!

    /j

     

Skicka en kommentar

<< Home