Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

fredag, december 08, 2006

Shit pomfritt

Jaha så kommer man ut från badrummet mejkad som en popidol och så säger Brillan överraskat att jag ser ut som mitt exex. Vet inte riktigt hur jag (eller möjligtvis han?) ska ta denna nya information men gör som jag brukar, med en klackspark. Försöker liva upp denna fredag med att skicka 1700-talssnuskiga sms (JA DET KAN NI ALLT FUNDERA ÖVER) till S men får inte ens ett svar! Happ, vad ska jag då hitta på? Jag gör en trevlig playlist med mycket Hidden cameras, Kooks, Killers och sånt skit och länkar till den roligaste bloggen atm nämligen den här som bör läsas från början eftersom det är då de är i Iran och skriver om bajsproblematik (och nu menar jag det bokstavligt). Jag läser aldrig bloggar men ibland kommer jag på mig själv med att göra det!

I alla fall. Kvällen ska tillbrigas i Solna på en liten FÖRSITS hos M&E (låter som ett godismärke eller ett kärnvapenföretag eller hur?) där jag ska förstöra min nyvunna friskhet med Chapel Hillbubblor.

Idag har jag btw medverkat i en novelltävling som togs på blodigaste allvar genom att jag skrev under pseudonym och slutade som en man vid namn Ruben! Det tyckte Brill var så roligt att hon själv också ville delta och gjorde det under namnet Stefan. Vi försökte få med Jessica i detta lurendrejeri men hon vägrade blankt. Vet inte vad jag ska ta mig till med den tösen.

I alla fall. Jävligt roligt moment när jag och S skulle slentrianhångla igår och vi tvekar med höjda ögonbryn eftersom vi båda var mer än lovligt snoriga. Jag gav grabben nässpray och sen var det bebopalula!

Jessica är helt störd med tider. Jag skojar inte. Vi har redan sagt två gånger att vi ska dra till Solna klockan åtta. Nu kommer hon in hit och säger "vi åker om en och en halv timme". Jag säger "Ja" hon säger "Vi åker om en och en halv timme". Hon låtsas bara!! Jag vet helt bombis att jag kommer stå fullt påpälsad i hallen fem över åtta och gnälla som en jävla gnällig typ och säga typ "VAD VARE JAG SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA VI SA JU ÅTTA HALLÅ!!" Och hon kommer pudra röven och leta efter sin mössa i en kvart.

Jag är stört fattig. Jag har tvåhundra kronor på mitt konto och det ska räcka till den tjugoandra typ. Någon som känner för en allmosa?

Shit nu har jag druckit blåbärssoppa tll förbannelse jag har ingen aning om varför jag fick panik när jag såg den i kylen halvöppnad och tänkte att "shit nu kommer den här hinna bli dålig" så nu pressar jag! Jag har druckit typ en halvliter nu och har blåbärsfrön mellan tänderna så jag tänkte gå ut och bomma en cigadill och skrämma de förbipasserande. SHit pomfritt nu kom jag på att jag har blåbärssylt i frysen, kanske borde jag pressa den också? Borde jag hålla temat?

Min mamma fyller femtisju pling idag och jag ringde och ursäktade mig för att jag är den sämsta dottern som inte skickar ett paket. Mamma säger det gör inget och OJ JAG HAR FÅTT PAKET AV SANDRA WOHO! Jag får dåligt samvete och försöker få henne att bli glad genom att dra ett nyuppfinnet skämt om katter. Jag vet inte om det funkade.

/a