Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

måndag, december 11, 2006

trist trist

På onsdag ska jag klä ut den lille gossen till en stjärngosse och sen ska vi gå till kyrkan och lyssna på luciasånger. Våra tidigare minnen av luciatraditioner är att man dricker sig full så det kanske vi också gör. Idag är mörk och trist. En nittonårig cellist spelade på Nobelmiddagen och inte jag. Jag har ätit en banan istället. Imorgon ska jag försöka få tag på söta M. Jessica går omkring och gnäller att hon inte har någora kompisar och jag svarar förnärmat "Du har ju mig!" men det duger tydligen inte. Jag som gav henne en present och allt när jag kom hem. Hon har inget hyfs den flickan.

/a

1 Comments:

  • At 6:04 em, Blogger padam padam said…

    jag ÄR tacksam för chokladbollen, verkligen! Och jag HAR kompisar, du är en prima sådan, ett alldeles utmärkt exemplar av högsta kvalitet, jag är bara GNÄLLIG och UTTRÅKAD och känner för att lägga sådan emfas på det att jag HELA KVÄLLEN SKA PRATA I VERSALER SÅHÄR OCH TVINGA DIG ATT SE PÅ TUSEN FILMER OCH ÄTA TUSEN KILO FETTDRYPANDE POPCORN OCH SEDAN KOMMER JAG INTE VILJA GÅ UR DIN SÄNG OCH VARA ALLDELES ODRÄGLIG! Bara såru vet. You have been warned.

    /j

     

Skicka en kommentar

<< Home