Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

fredag, januari 05, 2007

Indiana Jones och en trevlig hemmafredag

Min saltförtjusning slog alla rekord igår efter att jag hade bjudit honom på bio. Stackaren tvingade i sig en portion och jag skrattade i smyg. Science of sleep såg vi i alla fall. Den var som jag förväntat mig, vacker och skruvad. Nu sitter jag ensam hemma hos Roggie och TVn dräller i bakgrunden med en konsert av Povel Ramel. Jag ska snart kasta mig över hela Indiana Jonestriologin som jag precis laddat ner. Det ska bli en fest. Jag såg de för första gången när jag var runt sex bast, min pappa översatte engelskan åt mig. Jag har alltid älskat äventyrsfilmer. Jurassic Park är kanske min favorit. Annars funkar nästan vad som helst som innehåller skatter, tempel eller drakar.

Jesper är på middag på söder och Brillan är på middag någon annanstans. Själv improviserade jag fram en linssoppa och helvete vad illa han sjunger!!! Ramel alltså. Inte linssoppan.

Imorgon ska vi fira Jesper på Ace. Jag hoppas på ett kalas utan like, men jag är inte speciellt sugen på det bubbliga vinet jag har beställt hem. Jaja, det ordnar sig.

Shit pomfritt. Jag borde verkligen inviga Jesper i Indianafilmerna. Hon gillar ju män och piskor liksom. Eller i alla fall män. Dessutom har han ju hatt. Jag vet i alla fall att hon gillar män i hatt.

/a

5 Comments:

  • At 7:30 em, Blogger Ausa said…

    jag är big fan av jurassic park aswell. jag saknar tiden då det var okej att leka äventyrslekar.

     
  • At 8:26 em, Blogger padam padam said…

    det kommer alltid att vara okej. /a

     
  • At 12:45 fm, Anonymous Anonym said…

    men jag ska ju också till ace imorrn, det blir asball. jag säger hej om jag ser er, garanterat så bli inte rädda! :D

     
  • At 1:22 fm, Blogger padam padam said…

    gör det! jag kommer antagligen bli livrädd men du ska passa dig mest för jessica. hon är helt vansinnig. /a

     
  • At 2:43 em, Blogger padam padam said…

    hahaha Andy ditt lilla as! Män och piskor och hatt, jag säger och det... Dessutom är jag inte SÅ vansinnig, jag ska lägga ner det där med att bli sjukt chockerad varje gång någon säger att de läst vår blogg. I alla fall ska jag sluta hoppa upp och ner och bara "VA?! Är det sant!? Har du?! Oss? WOW! JAG ÄLSKAR DIG!!!"

    /j

     

Skicka en kommentar

<< Home