Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

onsdag, mars 22, 2006

gratisätare

Jag älskar JMK-dagen. Inte för att det kommer en massa intressanta föreläsare (MÅÅÅH VIGGO!), inte för att man kan knyta kontakter med arbetsgivare (jag vågar inte) och inte för att det är en prima chans att nätverka (uhu hatord). Nej, jag älskar den för att man får gratis pastasallad, gratis loka, gratis dumlekola, gratis choklad, massa annat gratis godis, gratis pennor, hur mycket gratis tidningar som helst... ja ni fattar, en massa gratis crap. Today life is sweet.

Loggade egentligen bara in för att Goesta påpekade att vår blogg betedde sig underligt. Nu ska jag kolla om den beter sig snällare. Om den gör det, så kan den få en gratis rosa penna från aftonbladet.

Så nu ska jag republish entire blog och sen ska jag gå berserk bland gratisgrejerna och försöka undvika att prata med entusiastiska aftonbladet och sveriges radio-folk. Herregud jag kommer aldrig få ett jobb när själva tanken på att prata med okänd mediefolk ger mig kallsvettiga spasmer.

/j

4 Comments:

  • At 5:57 em, Blogger Eric Goesta Rosén said…

    It works again.

    /Goesta

     
  • At 6:05 em, Blogger Eric Goesta Rosén said…

    Läste Resumé idag. Viggo dissar er.
    Titta här också: http://www.resume.se/filmer/jmk.mov

    /Goesta

     
  • At 3:11 em, Blogger padam padam said…

    jag vet, hans föreläsning var en rejäl jävla sågning. Jag tycker dock han har rätt, men inte i allt. Nog vet jag vad en nyhet är, men inte fan vågade jag räcka upp handen och riskera att få en skorrande avhyvling. Förresten så syns jag på den där filmen hehehe...

    /j

     
  • At 5:22 em, Blogger Eric Goesta Rosén said…

    Gör du? Jag letade lite efter Hannes och dig, men han var tydligen inte närvarande. Dig såg jag inte.

    Gå till Mango ikväll och få Andrea att förstå att vita veckor är det sämsta som finns.

    /Goesta

     

Skicka en kommentar

<< Home