Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

torsdag, mars 23, 2006

jag skulle aldrig supa ner växter, bara katter

Men Andy, jag är förolämpad in i djupet av mitt hjärta! Jag skulle aldrig hälla vin på dina gröna skapelser, och om, jag säger bara OM det skulle hända så skulle det enbart vara för att de kanske ser ut att vara lite hängiga och i behov av uppmuntran. Så det är bäst att du tar hand om de där klorofyll-fyllda fanskapen annars får de minsann smaka på pavan!

Jag brukar faktiskt inte supa ner oskyldiga varelser, växter eller ej. Fast en gång när jag var yngre försökte jag få en katt att dricka tequila, men det var enbart för att katten var döpt efter spriten i fråga och tänk er hur kul det vore med en katt som heter Tequila drickandes tequila. (Men vad är det egentligen för alkad stil att döpa sin katt efter starksprit?)

Apropå katter så försökte jag också övertala mamma att låta mig tejpa på våra katter, jag hade sett ett klipp på internet när någon tejpade lite på en katt och sedan så gick det stackars djuret jätteroligt. Den trodde att någon tryckte på den där tejpen var så den gick helt krokigt. Sjukt kul! Mamma blev dock alldeles till sig och insinuerade att jag inte var riktigt klok. Det är fan vad hon kan vara blödig när de gäller de där allergispridande små hårbollarna.

Bli inte upprörda nu. Jag tycker mycket om katterna. Jag blev bara väldigt allergisk mot dem, vilket faktiskt var en bidragande orsak till att jag flyttande hemifrån. Mina föräldrar protesterade inte. Valet mellan två övergödda, skitsura katter och Jessica var uppenbarligen lätt. Men jag skulle vilja ha en nakenkatt, en såndär hårlös som ser ut som en ödla. Birt och Andy vill inte gå med på detta, men jag tänker köra en intensiv lobbying-kampanj.

/jess