Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

tisdag, april 25, 2006

Stora planer på gång.

Jag är i chock. Ino har berättat att hon hade MAGTRÖJOR när hon var liten. Hon kommer lätt att vinna i konkurrensen om Mange när hon imorgon har lovat att glida in i klassrummet i magtröja och skriva NUS på MAGen. Herregud.

Förövrigt har jag flyttat in luftis till Brillans rum nu en sväng eftersom vi fick herrbesök igår. Och nej, ni behöver inte bli lika exalterade som Ino blev när jag berättade det, det är nämligen Brillans pappa och ingen het mörk främling med sned lugg, svarta jeans, gröna ögon, djup uppsyn och insyn OSVOSVOSV. Jag frågade Brill om hon trodde att hennes pappa skulle bli förvånad om jag överraskade honom och sov tillsammans med honom i bäddsoffan, men då berättade Brill att han snarkar så därför har jag flyttat in min madrass till hennes rum. Det där med äldre män är kanske inget för mig. Min äldsta bravad var en kock som jag blev helt bäng på eftersom han var en JÄVEL på att hacka paprika. Helt sjukt coolt. Värsta TV-kocksflowet. Fast han var inte så gammal. Tjugofyra tror jag, och det var ett tag sen. Min yngsta bravad var en kille som precis gått ut sjuan när jag hade gått ut åttan. Han blev svinkär i mig och jag tyckte att det var äckligt med sånt så jag slutade svara i telefonen i två veckor. Sen gav han upp. Ihärdighet is the shit. Öh. Och hur kom jag in på det där?

Jag funderar på att dra till Uppsala och hänga med Arvie & Westbang till helgen, jag har hört att det är röj där på Valborgs. Lika bra att undersöka. Dessutom har jag hört att det bor en vegan i Bang's korridor. Veganer is the shit! Förövrigt messade min kära syster mig att det säljs Tofuline (veganskt glassmärke) Vaniljglass på den nyöppnade glassbaren i Boden. Grymt! BODEN ÄR MED I UTVECKLINGEN!


Helt klart en stad på väg mot stora framgångar

Varför måste alla vyer över Boden vara fotade i värsta grådaskiga pissvädret? Det är en underbar stad jag lovar! Jag försöker övertala min klass att vi ska åka på studiebesök till Boden för hela klasskassan. Då skulle jag ha guidade turer.
1. Nakenbad i älven, eventuellt att man tar ett jävligt långt rep, knyter fast det i en brygga, placerar en flytväst på försökspersonen och sedan släpper ut stackaren i strömmen. Sen kan man hala in honom/henne när man får lust.
2. Besök i rödbergsfortet där hela Sveriges guldlager faktiskt förvarades under typ fyrtiotalet. OOOOOOOOH!!!
4. Litterärt stopp i Eyvind Jonssons hus i Björkelund.
5. Kakbjudning i Vittjärv
6. Fotbollsmatch på gräsplanen i Vittjärv
7. Middag på Frasses
8. Öl på Puben P
9. Öl på Contra
10. Öl på Olivers
11. Öl på Tiffany's Corner
12. Öl på Bodensia

Hur kan de inte vilja detta!? Och de vill åka till LISEBERG!?!?!?!? Det avverkade jag för fan i sexan.

/ruben

5 Comments:

  • At 12:04 em, Blogger Eric Goesta Rosén said…

    Jag åker fan så mycket hellre till Boden.

     
  • At 1:05 em, Blogger padam padam said…

    jag vill också till boden! Jag vill bada naken i älven, vara full utanför åhléns, blir mobbad av dryga jävla norrlänningar för att jag pratar stockholmska, dricka hb, skjutsa brill på en snöslunga, se en ren på vägen (ok, det var uppe vid polcirkeln men kom igen, det är ju typ sammsa sak) etc etc
    /the hungry bitch

     
  • At 1:07 em, Blogger padam padam said…

    jag hade förresten också magtröja, superkorta hotpants, en pytteliten silverfärgad ryggsäck och buffaloskor. Då var jag bra mycket hetare än nu. Nästa gång vi drar till mango ska jag nog ha den outfiten.
    /thb

     
  • At 1:02 em, Anonymous Anonym said…

    Boden är rätt på, faktiskt. I Linköping blir det vin och starköl. I Boden sitter man plötsligt där med trefemmor och hb. Kommentar överflödig.

     
  • At 1:34 em, Blogger padam padam said…

    Till Goesta: BRA! Äntligen någon som har förstått sakers rätta värde.

    Till den hungriga: Lätt att du ska med nästa gång.

    Till Jonas: Men det är ju just det som är pricken över trefemman!

    /ruben - the one

     

Skicka en kommentar

<< Home