Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

onsdag, april 12, 2006

"Jag älskar att citera mig själv"

"förövrigt, en jävligt läskig grej. precis till vänster om mig finns ett så kallat "vilrum". alldeles nyss kom en man i typ 22 årsåldern ut däriffrån med världens mest självbelåtna flin på läpparna. jag lovar att han har gjort en mass aperversa grejer därinne på sängbritsen inlindad i filtarna! GAAAAH! disguisting! jag är omgiven av pervon! tänk nästa gång jag får asont i huvudet och bara måste lägga mig i vilrummet så fastnr jag i nå jävla klistersörjaaaa!!!!!!!!!!!!! GAHGAHGAH!! I WANT TO DIE!!!"

/ruben

1 Comments:

  • At 4:50 em, Anonymous Anonym said…

    erkänn att du skulle smaka.
    /jess

     

Skicka en kommentar

<< Home