Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

onsdag, maj 03, 2006

andrea fixar

Jag åt en ordentlig frukost, drog en cigg på blålådan utanför porten, tre djupa andetag sen ringde jag datasupporten för att fixa min dator. Jag pratade med en datanörd i typ femton minuter och nu är jag online för hela kittet igen. Grymt. Det bästa var när jag skulle hitta en skiva som jag skulle använda och jag frågar Brill var hon har lagt den, hon svarar "I frysen" och datanörden tyckte att det var jättekul så jag var tvungen att lägga på. Men nu är det kirrat!

Jag garderade mig som fan och skrev av alla nummer och bokstäver som stod på undersidan av datorn men han behövde inte ett enda nummer så jag blev besviken och försökte säga alla ändå. BCM92035NMH COntained FCC ID: QDS-BRMC1009 92LP073 CMIII ID:DJ 1517 M5G DATE 8104WLM S/N LXT720684628DE3EM11 DC RATING 19 V 3,42 A IC: 1000M3B2915 CTL 093PD7298 PRODUCT KEY WFWVP-9KW

Det ska bli mitt nya helgonnick.

Idag vet bara Brill & Freddan vilket uppdrag jag genomför.

Mina solrosor har utvecklats till lianer.
Borde jag aiaiaiaiaa-a? Borde jag klä mig i höftskynken? Det känns som att det finns mycket förväntningar i luften idag.

Nu ska jag klättra in i frysen ett tag.

/ruben

5 Comments:

  • At 3:15 em, Blogger emma sofie w said…

    Oj, jag känner igen två av er sjukt mycket, och åtminstone en av er har erkänt sig som Bodensare (Andy) och jag insåg att vi har druckit öl tillsammans. Vad roligt.


    Emma

     
  • At 3:33 em, Blogger Eric Goesta Rosén said…

    Duktig du är. Datanörd!

     
  • At 3:34 em, Blogger padam padam said…

    har vi druckit öl? när? var? hur? /ruben

     
  • At 3:40 em, Blogger emma sofie w said…

    en klassfest som ni hade när ni gick i ettan. jag är också från norr och vän med kullen...

    emma

     
  • At 4:25 em, Blogger emma sofie w said…

    ja! det är häftigt faktiskt,
    har tyckt att jag har sett dig ute på språng på diverse krogar i stockholm, och jag har tydligen inte sett fel heller. tufft!!


    emma

     

Skicka en kommentar

<< Home