Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

onsdag, maj 31, 2006

tunnelbanetourettes

Jag tar över den här bloggen nu om du inte kommer tillbaks Ruby. Jag vet att du inte har tillgång till något internet men det här egoodlingen kan ju inte fortgå.

Ikväll är alla på en fest. Alla är på samma fest. Alla. Utom jag. Helvete röven döden helvete as röven fanskap döden! Tourettes i bloggen. Som på tunnelbanan här om veckan. Jag och Andy klev på. Lite snärtigt klädda, vi skulle på popaganda. Jag var mejkad och fixad som få. Kom på att jag glömt att ta ut pengar. Spontant säger, nej, skriker jag KUUUUUUUK över hela vagnen innan jag kommer på mig själv och faktiskt rodnar och fnissar så jag sätter tuggummit i halsen och tror att jag ska dö. Som tur var gjorde jag inte det (duh). Det hade vart olägligt. Tänk om min mamma frågade vilka mina sista ord var? Ah, min inre fjortis, den tar man inte död på så lätt. Tyvärr.

/jess

2 Comments:

  • At 8:07 fm, Anonymous Anonym said…

    I really enjoyed looking at your site, I found it very helpful indeed, keep up the good work.
    »

     
  • At 8:34 fm, Anonymous Anonym said…

    [B]NZBsRus.com[/B]
    Dont Bother With Slow Downloads Using NZB Files You Can Hastily Search High Quality Movies, Games, MP3s, Applications & Download Them at Flying Speeds

    [URL=http://www.nzbsrus.com][B]NZB[/B][/URL]

     

Skicka en kommentar

<< Home