Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

onsdag, juni 14, 2006

Gröna Lund is the new kids on the block

Jag har börjat samla på en ny grej: foton på tvärbanekontrollanter! Wohej! Den här mannen är asschysst!


Vilken man!

Anledningen till att bilden är så dålig är att jag var tvugen att skynda mig eftersom de alltid dyker upp som gubben i lådan och sedan försvinner lika fort.

Igår var jag på Gröna Lund. Det var helt fantastiskt trevligt.

Bäst var:

1. Spökhuset (Sebastian var jätterädd men jag var helt lugn och började småsnacka lite med ett spöke.)

2. Fritt Fall Tilt (Nej, jag kräktes inte)

3. Blå tåget (JAAAAA)

Sämst var:

1. När jag inte fick en enda poäng i baskettävlingen

2. Att det var asvarmt i Lustiga huset

3. Tjejen i kön som ropade ut: "Låt mig gå före jag gör VAD SOM HELST med er om jag får åka nu!"

/lou

3 Comments:

  • At 3:22 em, Anonymous Anonym said…

    se där! jag klämde iaf fram ett leende!
    /P

     
  • At 7:06 em, Blogger padam padam said…

    p? pandi? pekka? pippi långstrump? /lou

     
  • At 8:15 fm, Blogger Widde said…

    Haha jag hade kunnat betala för att få se Sebastian jätterädd i spökhuset.

     

Skicka en kommentar

<< Home