Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

måndag, juni 05, 2006

in till döden trött

klockan är halv fyra på natten. Uppsatsen är nu klar. Vi håller på att skriva ut den. Det tar tusen miljoner år. Jag har nog aldrig varit så här trött i hela mitt liv. Jag mår illa av trötthet. Klockan sex ska vi gå upp (gå upp? är det ens idé att lägga sig?) åka till mammas jobb och kopiera upp aset. Det är hundra sidor med bilaga o allt. Det är typ det fetaste c-uppsats jag sett. Det är en jävla avhandling och om opponenterna inte gillar den så svär jag på att jag ska mörda dem långsamt och brutalt.

jag tyckte att jag var trött imorse. Jag hade ingen aning. Klockan två imorgon, alltså idag, ska det vara inlämnat och då ämnar jag åka hem och sova like i´ve never slept before.

fatta att det är klart! Är för trött för att uppbåda glädje. Ska glädja mig om några dagar när jag vaknat igen.

3 Comments:

  • At 10:49 fm, Blogger Eric Goesta Rosén said…

    Gratulerar!

     
  • At 12:30 em, Anonymous Anonym said…

    grattis! vi måste ses snart, typ jättesnart, ringer dig när jag kommit hem idag. puss

     
  • At 4:52 fm, Anonymous Anonym said…

    Your website has a useful information for beginners like me.
    »

     

Skicka en kommentar

<< Home