Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

fredag, juni 09, 2006

pengar snurrar min värld

Insert lyckovrål här: JAAAAAAAAA WOOOHOOO! YES! YES! YES! ÄNTLIGEN! Alltså nej, det är inget snuskigt som pågår, jag var ute på lunchen och tog ut pengar och skatteåterbäringen har kommit. Herregud det var verkligen i sista sekunden och otroligt välkommet. Jag ska shoppa! Nu! Jag kan shoppa nu! Skor och en skjortklänning och smink och vin, en massa vin, champagne! Och mer skor! Underkläder i långa rader! Inga böcker inga skivor enbart ytliga, fina saker för att smörja min fåfänga. Ååååååhhhh jag får rysningar när jag tänker på allt fint jag kan köpa, shoppa är min terapi, den funkar bättre än någon annan terapi jag prövat, peaches borde döpa om låten till "shop the pain away" (eller nej, båda versionerna funkar iofs).

Jag får så roliga mail på helgon. Jag hänger på helgon ytterst sällan och ändå lyckas vartenda litet depraverat pervo hitta mig. De kanske känner igen en själsfrände, jag vet inte. Hittar mig gör de i alla fall. Läste ett mail idag från en kille som, väldigt artigt, undrade om jag möjligtvis hade lust att kicka honom i skrevet hårt. Inget sexuellt utöver det, han gillade bara smärtan. Okej, kul för honom att han hittat något han gillar, men är det inte farligt? Och rätta mig om jag har fel, jag är inte innehavare av en pung (tackolov) så jag vet inte men gör det inte asjävla förbannat sjukt ont så att man bara vill dö? Kan man ens finna njutning i sådan smärta? Fast åh, vad dum jag är, klart man kan. När det gäller sexuella grejer, fråga aldrig "kan man?". Svaret är alltid "ja, man kan och det görs". Tro mig. Sen får jag en massa mail från snubbar som vill köpa mina strumpor, eller ha kort på mina fötter. Själva faktumet att de vill se mina fötter tar jag som en garanti för att de inte har alla hästar hemma, för vem fan vill se på mina fötter?! Inte ens den mest hängivna fotfetishist skulle kunna finna någon som helst njutning i mina knotiga missfoster till fötter. De skulle snarare avskräcka dem från att idka fotfetishism för resten av livet. Kanske därför jag är så besatt av skor, jag måste ju ha något vackert att täcka asen med.

Men nu, affärerna väntar och kortet vill dansa.

/j igen

2 Comments:

  • At 11:42 fm, Blogger Widde said…

    Jess, köp 10 par skor nu vettja!

     
  • At 11:47 fm, Blogger padam padam said…

    zanraff: nämen har du hittat hit, jag har läst din blogg lite men aldrig kommit mig för att kommentera, slö som jag är. Ja, varför man hänger på helgon, det kan man fråga sig... För att jag har vissa kompisar som är med där, därför.

    Elin: Det bidde inga skor, däremot två flashiga klänningar vilket är nästan lika bra! Men jag har inte gett upp i min jakt på skor, i never do.

    /jess

     

Skicka en kommentar

<< Home