Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

fredag, juni 16, 2006

jaha, alvik min borg

Hej, käre läsare. Jag är jävligt full. Det här är mitt självförtroende ikväll:


Dvs så mörkt att jag inte fattar någonting

Ikväll spårade ur. Vi spelade tvspel. Jag spelade min nyaste låt på gitarr. Jag drack vin och cider i härlig blandning trots att jag ska jobba tidigt imorgon. Jag rökte genom fönstret. Situationen spårade. Jag är helt plötsligt i Alvik. Jag är full: jag bloggar. WOhej.

Dock schysst att jag spöade P i streetfighter.

Vad har hänt med Greven? är han tillbaka från Bulgarien/Transylvanien?


Fredde coolsolar efter Vaneau's spelning

och idag har jag saknat Brill the magic Pill:


Brillan med mina fötter runt halsen

och jesper? Vad gör hon? Varför röker vi inte vattenpipa? Varför ringer jag obekväma samtal? Hallå!?


The no. 1 chic

Jag vill ha mys & fylla! NU har jag bara fylla! Var är myset?


Mys

VAR ÄR ALLA JAG ÄR GALEN ENSAM I ALVIK HALLÅÅ!!!! !??!?!?!?! Det finns bröd! I hela skåpet! Jag lovar jag köper frukost till alla om ni bara kommer hem! NUuuu!!!

/lou

(en ensam varg är en död varg)