Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

torsdag, juni 29, 2006

picknicktime

Nu ska jag, mamma, syrran2 & Mange picknicka. Jag ska köra bil dit. Jag hoppas på en älg. Eller två. Mamma har gjort värsta picknickkorgen. Vi ska åka till Harads. (En av dudesen i "Supernördarna" kommer därifrån.) Där ska vi sen shoppa loss på mammas nyvunna presentkort på 250 spänn. På Konsum. Wohej! Sen ska jag träffa mina lieblings och dricka mig aspack på Bränna Strand och sen ska vi åka karuseller, sjunga karaoke i öltältet tills det mörknar. Det vill säga aldrig. Det blir aldrig mörkt här. Det är ballt. Men nu: picknick.


Harads partytält

Förövrigt hörde jag Karavan på radion igår. Det var coolt. Mamma tyckte att det var "svängigt". Det tyckte jag med.

/lou