Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

lördag, juli 01, 2006

fylla utan stadig hylla (höhöHÖ)

Jag är så sjukt berusat full att jag knappt kan skriva det här- Det tog fem minyter för mig att logga in på blogger.com eftersom jag inte kunde stava till lösenordet. Dte var pinsamt.- Jag är tillbaka på Skogvaktarvägen 11 efter ännu en het (jag har ,med mig en varm tröja) utekväll i Boden city. Jag har ramlat omrking i buskar med kritan & bosse och kramats med min barndomskamrat och brajjbomben Jollan samt tagit små one-and-one talks med Lino som numera sysselsätter sig med rött hår istället för svart. (Är svart ute eller vaddå=?9) Absurt mycket folk överallt. hela stan börjar leva när det är FESTIVAL och jag har träffat gamla klasskamrater, ligg, vänner, musiklärare, släktingar, grannar you name. it. . s.sksujs, Bland annat frågade min gamle gitarrlärare "vad jag gör nu då?" och jag svarade att jag hade gått en skrivarlinje varvid han säger "Jaså. Du hamnade där" med värdlens mest besvikna röst som gav mig fetångest. Jag försökte trösta honom genom att säga att jag minsann har tagit med lill-göran ( min gitarr) tills tockholm men då gick han och köpte en till öl. Oh NO!! Sen träffade jag Gafvelin som ville bjud apå öl och PEO som fick bjuda på öl och Macke som hälsade på USA där min liebling Jana bor och tar hand om rika barn, och den där slackern Henrik som försökte hångla upp mig igen men jag bara skrattade åt honom och fördjupade mig i ölen , och Dennis & Sara som gav mig läppstiftspussar i hela ansiktet och förstörde min bleka coola look och en annan Peo som tyckte att det var jätteroligt att jag krockade en lastbil förra sommaren och han har ett barn nu som är ett år gammalt helt jävla sjuuuuuukt! Sen femtiotalspinglan kritan som bara snackade om gamla amerikanare hela tiden (bilar alltså inte män) och bosse & olle som hånglade och dansade och min gamla vapendragare Gunnerfeldt som var helt schysst och sen jag, som ramlade överallt.

massa kids överallt som spanar in och ut, jag hänger inte med i svängarna. De var ju assmå förut och nu ger de värsta ska-vi-ligga-i-busken-helst-nu-på-en-gång-blicken så att jag blir alldlees chockad och måste dricka mer öl. Det är ju kids! Helt plötsligt slår de sig ner i en ring omkring en när man sitter och knäcker cider på en gräsmatta och förväntar sig att jag ska dra skämt?! hallå! Mina skämt kostar! Mamma har sytt in ett par rutiga byxor som jag hittade i en låda det kanske var braxerna som gjorde det jag vet inte, men jag fick mycket cider alldlees gratsi och det är jus vinbra. TROTS ATT JAG FICK MIN LÖN IGÅR AHHAHAHAHAHAHA jag är sviiiiiiintät! De skullle bara ana.! WOhej!

Imrogon ska jag åka flyg tillbaka till hooden (sthlm) jag ska flyglifta och det innebär inte att mans tår på flgfäktet och viftar med tummen hur gärna jag än vill att det ska vara så.

So loooong!

/lou med stavfel.