Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

onsdag, juli 05, 2006

lite förfest

Jag och Tamre, min vän sedan typ 20 år, sitter här och inmundigar lite öl respektive cider. Sen tar vi kort på oss. Såhär blir det:


Tamre umgås med Batman


jag hänger med densamme



då blir vi skeptiska



eller lite bimbo, efter all öl



denna vetskap gör oss skräckslagna!



eller lite.... eh.. kåta. Det var iaf intentionen.



till slut gör vi Paris Hilton-posen och nu drar vi till Debaser!

/grizzlygirl

2 Comments:

  • At 10:03 em, Anonymous Anonym said…

    Mäh! Du får ju banne mig lära dig att lägga in bilder på ett vettigt sätt! Annars väldigt söt som vanligt.

     
  • At 1:21 em, Blogger padam padam said…

    ååh i den allmänna förvirringen (aka ölintaget) glömde jag ett litet "src" efter "img", men nu är det som synes åtgärdat. Jag tycker att jag ser ut som hitler med tupé, men är glad om du tycker annorlunda!

     

Skicka en kommentar

<< Home