Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

onsdag, maj 03, 2006

appropå drinkar

Bäst var när min barndomspolare Jollan aka Syd Barett Joelino gick fram till bartendern på Olivers Inn i Boden och bad om en "Prickig slips".

Jag ska också hitta på egna drinkar. Jag ska sluta med allt seriöst. Jag ska inte skriva någon jävla text till imorgon. Jag kommer må dåligt över det. Jag kommer försöka att inte bry mig men ångra mig resten av livet.

Nu till viktigare saker, vad ska jag döpa den nya drinken till?

/ruben

6 Comments:

  • At 6:48 em, Blogger Eric Goesta Rosén said…

    Bra! Skit i att bry dig. Gör ingenting någonsin. Bli lika lycklig som jag. Bra Andrea! Bra! Bra!

     
  • At 1:26 em, Anonymous Anonym said…

    Du är läskig. /ruben

     
  • At 1:51 em, Anonymous Anonym said…

    Haha! Själv har jag beställt en "Fucker" på Bodensia!

     
  • At 2:09 em, Blogger padam padam said…

    Men gud så underbart. Vad var det i? /ruben

     
  • At 2:15 em, Anonymous Anonym said…

    hur kan du ens fundera över detta? för mig är det helt självklart att den ska heta Röven. /brill

     
  • At 2:37 em, Blogger padam padam said…

    Som en blixt från klar himmmel! /r

     

Skicka en kommentar

<< Home