Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

lördag, maj 06, 2006

en kväll i förvirrningens tecken

Jag avskyr att åka tunnelbana hem när jag är bakis, när håret ser ut som en atombomb, när jag luktar alkohol och ser allmänt förjävlig ut. Men jag klarade det! WoheJ!

Nu är jag hemma hos Roggie och vaknade nyss på soffan där jag tydligen hade somnat? Dagen har tillbringats rökande i sängen, sedan på picknick med Freddan (jag har lånat ett par svinsnygga byxor av honom så jag måste gå ut ikväll). Nu sitter jag i soffan och försöker hinna blogga innan jag loggas ut från nätverket IGEN.

Den här veckan har varit jävligt konstig. Jag fick ett ryck att göra något drastiskt och sedan hände det en massa konstiga grejer. Bland annat ska jag gå upp halv åtta imorgon och promenera? Och nu blev jag bjuden på en fest av en som jag inte känner, aldrig har pratat med. Dessutom vaknade jag av att jag fick ett sms som troligtvis skickats fel. Det stod "Jag vill ha dig och ville tända dig. Om du vill, ring mig. John"

Vad är det för jävla psyko? Jobbigt för honom att vänta på svar från någon som inte ens har fått meddelandet eftersom jag uppenbarligen fick det. Om han inte körde på massutskick? Det kanske är den nya tekniken för att få sig nåt? Jävligt skumt. Jag fick genast perversa bilder i huvudet av hur "John" ser ut. Det var inte härligt.

Jag vet inte vad jag ska göra ikväll riktigt. Jag har kanske övertalat Brill att vi ska gå ut. Jag är inte pepp till 100%. Men jag är ändå på gång känner jag. Jag måste lämna skivan, så vi kan lika gärna hamna på Mango (som alltid)? Joförsig var jag på Mango igår. Vad skulle det säga om min karaktär att gå dit igen? Inte för att det någonsin har bekymrat mig förut.

Eller så gör jag en wild guess och åker till den där festen. Eller så sitter jag hemma och struntar i allting. Det är inte min image att strunta i allting. Därför Mango? Därför festen? Jag är så svag i anden att jag inte har en aning om vad jag vill egentligen.

Jag är knäckt.

Nu ringer det.

Hoppas att det inte är det där pervot JOhn.

/ruben