Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

torsdag, maj 04, 2006

nykterist javisst?

Alltså, det här går inte. Jag känner hur min lever i ett fåfängt försök att rädda sig själv har påbörjat en spontanamputering. Hjärnan också för den delen. Den är egentligen smart men så som jag häver i mig vinet kommer jag snart vara dummare än tåget.

Igår när jag satt i skolan under alibit att skriva uppsats ringde Andrea. Hon sa att vi skulle på fest och att jag skulle komma hem på en gång för det var bråttom. Vi fixade oss snabbt som bara den och sedan åkte vi till Pandy och snyltade på hans vin. Jag slukade tre glas på en halvtimme. Jag dricker sjukt snabbt. Typ min största talang här i livet. Sedan gick vi till festen, något slags pris på något hotell, jag vet inte. Sedan efterfest. Trevligt, mycket, men oväntat minst sagt, på sätt och vis. Jag drack 3,5:or, pratade för mycket, antastade en katt (hans vita huvud blev helt täckt av mitt kletiga röda läppstift, stackars kisse), utmanade Goesta på bastutävling och blottade mig skamlöst. Så satt jag där i bastun, flashade mig och svettades och blev full som ett ägg.
Sedan klev jag på mina glasögon så de gick i två delar. JAG ÄR SÅ JÄVLA DUM! DE VAR ASDYRA! OCH JAG HADE INGEN FÖRSÄKRING PÅ FANSKAPET! RÖVEN!

Idag skulle jag ha skrivit uppsats, men var bakis och jävlig. Lider med henne som jag skriver med. Jag är den värsta c-uppsatspartnern ever. Jämt sen, jämt bakis, blir uttråkad efter någon timme och tycker att det är askul att peta in "röv" lite nu och då i uppsatshelvetet. Hon sa åt mig att vara hemma och läsa litteraturen istället. Hon är en ängel.

Åkte till banken och optikern. Var nog fortfarande full. Det kändes som så. Det var tragiskt. Tror bankmannen raggade på mig. Han frågade var jag gick i skolan och sen började han prata en massa om min utbildning och log asmycket. Jag bara satt där och fross-skakade, mådde illa och fick en och annan spontan skamrysning. Heh. (skamrysningar är inte dåligt, däremot kan de få en att rodna.) Sedan sushi med Milla och en tur till mammas jobb. Jag älskar att plåga henne genom att berätta om mitt vilda festande. Lilla mamma blir så chockerad. Det är inte snällt av mig.

Nu ska jag fan i mig inte gå ut. Ikväll iaf. Imorgon är det ju fredag och dags för nya friska tag.

/jess

4 Comments:

  • At 11:06 em, Blogger Eric Goesta Rosén said…

    Katten ser fortfarande ut att ha festat en kväll på Hotell Malmen med pianobarstanterna. Läppstift överallt. Andra katter retar honom.

     
  • At 9:14 fm, Blogger padam padam said…

    haha HAN BAD OM DET! Han var med på det. Den lilla teasern. Åtminstone sa han inte nej.

    du kanske kan tvätta honom? Jag kan tvätta honom! Nu får jag dåligt samvete, stackars bulten.

    /jess

     
  • At 10:36 fm, Blogger Eric Goesta Rosén said…

    Han är i och för sig löjligt tillgiven så han kanske får skylla sig själv.

     
  • At 10:51 fm, Blogger padam padam said…

    ja, det är sådant som händer med tillgivna varelser av hankön när de närmar sig mig, de blir täckta av läppstift! Det är bara att gilla läget.
    /j

     

Skicka en kommentar

<< Home