Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

söndag, juni 18, 2006

Men vem skruvade upp honom?

Roggie har stupat framför mig på bordet. Det är livets melodi. Bilder is the shit! Här kommer ännu en bild ur serien "Så här ung är jag faktiskt".


Högst tolv

Det här är min familj inklusive mig. Mina systrar saknas fast min äldsta systers hand är med. Det får räcka.



Och jag avslutar med en bild på mig om drygt en vecka:


Eftersom Roskilde är dött som något jävligt dött så är mitt enda krav efter den 25:e att jag ska sitta på en båt och ha på mig de solglasögonen och se jävligt turist ut. So long.


/lou

2 Comments:

  • At 7:20 em, Blogger Widde said…

    Du må vara ung, men satan så snygg. =)

     
  • At 11:13 fm, Blogger padam padam said…

    naturligtvis var det jag som skruvade upp honom! Vi hade det riktigt trevligt innan han stupade. Förresten så är vi ett ungt kollektiv, jag får ju undantagslöst visa leg när jag köper cigg och jag är ändå 21, din lilla snärta.

    /grizzly

     

Skicka en kommentar

<< Home