Roggie's girls

Oh, intellectually we believe in having a good heart, a chirpy penis, a lively intelligence, and the courage to say ”shit” in front of a lady.

fredag, juni 16, 2006

några minuter senare

Jag är så jävla full. Jag borstar tänderna. Det här, gott folk, är den nya fyllebloggen. Jag är fyllebloggen. Jag borstar tänderna. Det går långsamt. Jag måste gå och sova eftersom jag ska upp jättetidigt imorgon och ta hand om massor av pengar. Jag måste bli seriös. Jag måste skärpa mig. Jag måste fixa det här. Jag är stark. Jag är inte full egentligen. Allting handlar om inbillning. Jag träffade Elliot i trappan. Jag sa hej. Han sa HEJHEJHEJHEJHEJHEJ. Jag blev lite nervös. Det gick över.

Nu ska jag lägga mig i sängen. Jag ska inte spela gitarr. Jag ska inte spela gitarr. Jag ska koncentrera mig på att sova. Jag ska inte spela fyllegitarr hela natten. Jag ska sova en god natts sömn och sedan vara pigg och utvilad imorgon. Jag ska inte röa gitarren som just nu ligger en halv meter från min kudde. Jag ska sova direkt. Jag ska inte fundera alls. Jag ska sova direkt. Jag ska int